2008年5月31日 星期六

Doris & Pong 的 Pre-wedding


今天天文台話有大雨,雷暴,但Doris & Pong 的 Pre-wedding,天氣都OK 重算都無下雨~~

2008年5月27日 星期二

2008年5月18日 星期日

Denise & Peter Wedding Day


今日是Denise & Peter 的Wedding Day ,第一次係數碼港影註冊相,個環境都唔錯,好有氣氛。

註完冊緊係唔好浪費有得係數碼港內影一些pre-wedding 啦,平時唔可以走入去商場這樣影的。

2008年5月16日 星期五

Madaline compcard update

今日有幸Madaline 找到小弟影compcard ,好耐無影過佢了,有d生手,但咁耐無見個樣仍然似亞Sa 個樣無咩分別。

2008年5月7日 星期三

寵物攝影

今日幫 DAISY 及 她的愛犬豆豆去石澳影一輯相。

途中見到上次Midco 同 Terry 影婚宴時幫佢影SNAP 的攝影師Leo 幫緊人地影Pre-wedding,我緊就無聊影佐一張 Leo 大大影緊一對的新人相~~

2008年5月6日 星期二

2008年5月4日 星期日

Tobby & Mike Pre-wedding

今天為Tobby 同 Mike 去石澳 及 赤柱影Pre-wedding,但今次用的相機唔係什麼單鏡相機,而是用RICOH GR DIGITAL II 的輕便DC仔影出來的相,希望佢地唔會介意我用DC仔同佢地影啦~~

石澳~

赤柱~

RICOH GR DIGITAL II

2008年5月3日 星期六

Yamaha & Yam Pre-wedding

今天為 Yamaha 同 Yam 去了石澳及大譚影 Pre-wedding ,今日天氣唔係太好同天色都幾灰,但最終都無下雨,都算好好了。